reklam

11 Nisan 2014 Cuma

KALANCHOE & KALANŞO

Çiçek sevdalısı sevgili arkadaşım Yasemin' in yaklaşık iki sene önce hediye ettiği kalanchoe sonunda yüzümü güldürdü.Tek bir saksı içinde olan kalanchoe' yu zaman içerisinde gövde çelikleriyle çoğaltım.Ama bir türlü çiçek alamamıştım.Uzun süren bekleyişim, sonunda mutlu sonla bitti.Kış sonu ile ilkbaharda yapraklarının arasından uzayan sapların ucunda açan küçük ama muhteşem turuncu çiçekleri tam da mevsiminde açtı. Topluca açan küçük turuncu çiçekleri bence görülmeye değer... Aslında fotoğraflama konusunda biraz da geç kaldım.Çünkü çoğu çiçeği açtı ve soldu,  yine de bu güzel çiçeklerimi paylaşmadan edemezdim :)) Hayırlı Cumalar....



















2 yorum:

  1. Hiç görmemiştim,çok güzeller..Rengi muhteşem..

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR:) DEMEK Kİ SABRIN SONU SELAMETLİKMİŞ EMEKLERİNE SAĞLIK SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...